Srona główna‎ > ‎Kalendarium‎ > ‎Minione wydarzenia‎ > ‎

Tatrzańskie wakacje 10-19 lipca 2014

opublikowane: 25 sie 2014, 04:20 przez Web Master   [ zaktualizowane 25 sie 2014, 04:22 ]
Pierwszy wyjazd tegorocznych wakacji odbył się w dniach 10-19 lipca br. Po długiej podróży dotarliśmy do Olczy, gdzie mieszkaliśmy w malowniczo położonym domu z widokiem na Giewont. Mimo trudnych warunków atmosferycznych - nieustannie goniły nas burze, przemierzyliśmy wiele tatrzańskich szlaków. Zdobyliśmy Nosal, Sarnie Skały, Gubałówkę, Kalatówki, przeszliśmy Dolinę Kościeliską aż do Schroniska Ornak. Z pomocą kolejki zobaczyliśmy Dolinę Chochołowską, spotkaliśmy tam górali w przepięknych ludowych strojach. Modliliśmy się na mszy św. w oprawie góralskiej w Poroninie i Sanktuarium Cudownego Medalika w Olczy. Zwiedziliśmy Jaszczurówkę i Skocznię Narciarską -Wielką i Małą Krokiew. Po wizycie w Bacówce rozsmakowaliśmy się w serach owczych - oscypkach, którymi poczęstowała nas gospodyni. Tatrzański Park Narodowy zachwycał nasze oczy pięknymi krajobrazami, a wymagające górskie szlaki pokazały, ile wysiłku trzeba włożyć w osiągnięcie celu.