Srona główna‎ > ‎Kalendarium‎ > ‎Minione wydarzenia‎ > ‎

Wycieczka zimowa do Ostrzyc

opublikowane: 2 lut 2016, 23:25 przez Web Master   [ zaktualizowane 2 lut 2016, 23:25 ]
W dniach od 24 stycznia do 30 stycznia br byliśmy na wypoczynku w Ostrzycach na Kaszubach. Przeżyliśmy tydzień pełen atrakcji i niespodzianek. Byliśmy na całodniowej wycieczce w Gdyni i Sopocie.  W Gdyni mogliśmy podziwiać egzotyczne gatunki ryb i innych zwierząt morskich w Oceanarium a następnie piękne żaglowce m.in. Dar Młodzieży, Dar Pomorza i Błyskawica- okręt wojenny, które były zacumowane w Porcie Gdyńskim. W Sopocie mieliśmy okazję przespacerować się po molo i zachwycać naszym Morzem Bałtyckim. W trakcie wyjazdu zwiedziliśmy także Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku, gdzie znajduje się m.in. dom „do góry nogami”, w którym każdemu z nas bardzo kręciło się w głowie. W Szymbarku zobaczyliśmy także najdłuższą deskę świata, która ma 38 metrów długości. Wielką atrakcją były dla nas także warsztaty garncarskie w Muzeum Garncarstwa w Chmielnie. Każdy z nas mógł stworzyć na prawdziwym kole garncarskim swój własny garnuszek lub wazonik. Spacery po okolicy pozwoliły nam poznać piękno regionu kaszubskiego. Dziękujemy!!:)